Navnesutten

Siden 2004 har Navnesutten solgt kvalitetssutter med navn fra kendte brands som MAM, Philips Avent, og flere. Navnesutten hjælper med at løse udfordringer som forsvundne og forbyttede sutter i miljøer, hvor flere børn samles – samtidig mindsker de unødig bakterieoverførsel mellem børn. Deres sutter fås i forskellige farver og modeller med op til tre linjers tekst, som tilpasses individuelle behov.

Udfordringen

Navnesutten ønskede at øge deres synlighed og markedsposition, men manglede resultater fra tidligere markedsføringsinitiativer. De havde brug for en strategi, der kunne styrke deres organiske placeringer og performance på Google Ads, især på kerneprodukterne, for at opnå en mere stabil og markant markedsposition.

Målsætninger

  • Øget organisk synlighed på udvalgte nøgleord
  • Forbedret omsætning gennem Google Ads
  • Styrkelse af markedsposition gennem synlighed og relevant trafik

Løsning

KompetenceKanalen fokuserede på at generere relevant organisk trafik ved hjælp af en kvalitativ linkbuildingstrategi, der styrkede Navnesuttens placeringer på søgninger relateret til kerneprodukterne. Derudover blev der udført en målrettet indsats på Google Ads, hvor kampagnerne primært fokuserede på kerneprodukterne. Samarbejdet førte til en markant vækst i både organisk og betalt omsætning, hvilket nu har givet Navnesutten en solid markedsposition og styrket forretningens risikospredning.

I ORGANISK SYNLIGHED
+ 0 %
I ORGANISK OMSÆTNING
+ 0 %
I OMSÆTNING PÅ GOOGLE ADS
+ 0 %
I TOP 3 PLACERINGER PÅ GOOGLE
+ 0 %

“Vi startede samarbejdet med KompetenceKanalen med henblik på at øge vores organiske synlighed og performance på Google Ads. Udover de ønskede resultater har KompetenceKanalen ydet professionel og grundig sparring hele vejen igennem. Jeg kan klart anbefale KompetenceKanalen som samarbejdspartner, hvis man ønsker høj kvalitet og en proaktiv sparringspartner.”

Søren Pedersen, Ejer af Navnesutten

Skal du være vores næste succescase?

BOOK ET

UFORPLIGTENDE

MØDE I DAG