LOOP A/S er en førende dansk fitnesskæde med over 130 centre, samarbejdede med KompetenceKanalen for at forbedre deres online tilstedeværelse og øge lokal engagement.
Fokus var på at forstå markedet bedre, øge lokal eksponering og skabe markedsføringsmaterialer for flere medlemskaber. En klar indholdsplan og personlige kampagner med testimonials blev udviklet, hvilket resulterede i øget synlighed og medlemskaber, ved hjælp af lokaliserede sociale medieannoncer.
Målsætningen med samarbejdet var at give LOOP rådgivning indenfor deres online fremtræden. Rådgivning, som skulle være med til at give en bedre struktur og forståelse for det marked de befinder sig på.
Derudover var målet at øge LOOP’s eksponering på de enkelte centres lokalområde. Opgaven var også at skabe markedsføringsmateriale, som er mere lokalt og nærværende for hvert enkelt center. Det endelig mål var at skabe øget eksponering og flere tilmeldinger.
For at øge LOOP’s online fremtræden, skabte KompetenceKanalen en klar contentplan over hvilke historier der skulle fortælles med de lokale kampagner. Vi ønskede samtidig at skabe mere troværdighed overfor målgruppen, ved at inddrage testimonials og gode historier fra de aktive kunder. Med en klar contentplan, skabte vi et overblik og en struktur der skulle gøre det nemmere for LOOP’s at fokusere på hverdagens arbejde. Vi havde særligt fokus på, at skabe generiske kampagner, som ikke var sæson/periodebetonet, men blot skulle medvirke til at holde LOOP i top of mind hos potentielle kunder.
“Det har været meget givende og arbejde sammen med et team, hvor der er ‘højt til loftet’ og alt kan lade sig gøre.
– Og ikke mindst får de tingene til at ske”
Hovedkontor
Store Torv 5, 3. sal
8000 Aarhus C
CVR DK-32653308
Tel +45 7070 2080
Sjælland afdeling
Avedøreholmen 96
2650 Hvidovre
CVR DK-44547678
Tel +45 4291 2252
Partnere:
Anerkendelser: