Siden 2004 har Navnesutten solgt kvalitetssutter med navn fra kendte brands som MAM, Philips Avent, og flere. Navnesutten hjælper med at løse udfordringer som forsvundne og forbyttede sutter i miljøer, hvor flere børn samles – samtidig mindsker de unødig bakterieoverførsel mellem børn. Deres sutter fås i forskellige farver og modeller med op til tre linjers tekst, som tilpasses individuelle behov.
“Vi startede samarbejdet med KompetenceKanalen med henblik på at øge vores organiske synlighed og performance på Google Ads. Udover de ønskede resultater har KompetenceKanalen ydet professionel og grundig sparring hele vejen igennem. Jeg kan klart anbefale KompetenceKanalen som samarbejdspartner, hvis man ønsker høj kvalitet og en proaktiv sparringspartner.”
KompetenceKanalen fokuserede på at generere relevant organisk trafik ved hjælp af en kvalitativ linkbuildingstrategi, der styrkede Navnesuttens placeringer på søgninger relateret til kerneprodukterne. Derudover blev der udført en målrettet indsats på Google Ads, hvor kampagnerne primært fokuserede på kerneprodukterne. Samarbejdet førte til en markant vækst i både organisk og betalt omsætning, hvilket nu har givet Navnesutten en solid markedsposition og styrket forretningens risikospredning.